08 november 2011

Jag öppnar en kiosk


Jag har fått dille på att sy barnklänningar för tillfället! Går ju att göra så många olika varianter och det roligaste är nog att matcha ihop tyger och mönster, det går jag igång på! Några av de senast fyndade tygerna kan skönjas i dessa klänningar. Det är ju så att advent är i antågande och kanske är det någon som behöver/vill ha en advent- eller julklänning till sitt barn, det är ju aldrig fel. Eller?!?! Eftersom Doris och Elof inte kan ha på sig alla jag sytt, är de jag visar till salu. Tänkte ha en liten "kiosk" (det låter roligare än "shop") till höger här på sidan. Det som finns på bilderna är till salu helt enkelt och så plockar jag bort bilden när varan är såld. Bilden blir dock ganska liten och den går inte att förstora, men det är bara att höra av sig så kan jag maila fler bilder på produkten om så önskas! Jag kommer att lägga in mer varor i kiosken omgående!

1 kommentar:

  1. Till kiosken vill man ju alltid gå ;) Jättefina klänningar. / Jennie

    SvaraRadera