23 januari 2013

Tävling! Tävling! Tävling!


 
 
Jag vill gärna starta året med positiva händelser och att lotta ut en sagogrynprodukt är definitivt en sådan grej! Skriv en kommentar här nedan och lämna din mailadress och du är med i utlottningen! Om du dessutom delar eller tipsar om den här sidan på din facebooksida/blogg/hemsida får du en extra lott i dragningen.Tävlingen pågår fram till söndag 27 januari kl. 12:00. Vinnaren får den tjusiga necessären som visas nedan. Den mäter ca 18 x 14 cm, är fodrad med mjuk vaxduk och har ett snyggt och praktiskt hänge på ena sidan.
 
 
 
 
Lycka till!



11 kommentarer:

  1. självklart vill ja va mä å tävla för att vinna denna fining!! :0) sofia n: sofiia80@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med och tävla och det skulle vara kul och vinna då jag fyller på måndag. linda.myrstrand@telia.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå vara med i tävlingen!! :) Vill väldigt gärna vinna den fina necessären!! Såklart delar jag din sida oxå!!
    mirja2emilson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå va med o tävla. Du är så påhittig Jana. Kram Maria mariakarl@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Åh, Jana. Den är ju sjukt snygg. Och det står ju Sara över hela den!! Om jag inte vinner så vill jag beställa en prexis likadan..
    Ha det fint, Sara.
    Sarasararosen@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Jag vill gärna vara med och tävla! Du gör så fina grejor hela tiden:-)
    Delar det även på facebook....
    Ha det gott! Kram Karin numera Hållbus.
    karin_g81@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med också!

    SvaraRadera
  8. Jana jag tycker det står Margareta på denna jättesnygga necessär. Kram
    margareta.olsson@uddevalla.se

    SvaraRadera
  9. Härliga färger som ger en längtan till våren. lotta.olsson@uddevalla.se

    SvaraRadera
  10. Kul kul att ni vill va med & tävla! Den passar var och en av er, och Sara-jag har kvar av tyget och även cerise blixtlås... Men först får vi se vem som har mest tur!

    SvaraRadera
  11. Jag vill såklart tävla! jarhag@live.com ha en skön helg! kram åsa hå

    SvaraRadera