21 mars 2013

Klänning av s a g o g r y n

Som en sommardröm blev klänningen jag sydde på sy-lanet i helgen. Den är till min dotter och är en klänning i hängslemodell och med infodring i annat mönster som bryter av. Det storblommiga tyget är ett påslakan från min kära mormor, som tycker det är sååå roligt att saker kommer till användning i annan form än den ursprungliga. Och ja, lite konstigt tycker hon allt att det är också. Jag är jättenöjd med denna modell och syr den gärna igen, välkommen att höra av dig om du vill beställa en liknande!




4 kommentarer:

  1. Har fått till mig på flera håll att det krånglar när kommentarer ska publiceras,så jag testar lite...

    SvaraRadera
  2. Nu funkar det bättre!

    /Jana

    SvaraRadera
  3. Fantastisk klänning!
    Jag var tvungen att dela på Facebook. Hoppas det är ok? Jag hoppas att jag kan vara med på nästa Sy- lan träff!!!! Kram from Bengan-Anna!

    SvaraRadera
  4. Den blev otroligt fin Jana! /Elin Bj

    SvaraRadera