29 mars 2013

Ny väska våren 2013?

Här kommer vårens nyaste väska i modellen som jag kallar "Tullan". I påsig modell med svart foder, svarta kantband, innerficka och en liten tryckknapp att stänga igen med. När jag ändå höll på så blev det en matchande liten börs och en mindre necessär. De här färgglada grejerna ska min kompis Jenny ha i sin ägo framöver.





























Välkommen att höra av dig om du villl beställa en ny fräsig väska till  vårstarten. Jag syr i modell Tullan (370 kr inkl moms) och modell Majsan (350 kr inkl moms), om du tittar i högerspalten här intill så finns det exempel på hur de kan se ut. Jag har diverse tyger att välja bland, om du hör av dig kan jag maila tygförslag så har du att välja mellan. Du kan också beställa långt eller kort band på väskan, beroende på vad du föredrar. Jag syr väskorna själv (närproducerat) och de sys ibland i nya tyger men oftast i äldre tyger (återanvändning) vilket betyder ett snällare sätt mot miljön men samtidigt blir det något nytt för dig.

Önskar er alla en fin och trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar