03 oktober 2011

Väskor för stora och små

Väskor är välbehövligt. Helst en i varje favorittyg borde man ha, tycker jag. Det är en mycket uppskattad present/julklapp. Jag har sytt ganska många de senaste åren så hjälp mig bli av med några! Alla är fodrade och vändbara om man så vill. Några har långa band, några har korta. Jag brukar sy en liten innerficka i de stora och en liten tryckknapp för att hålla ihop väskan. I grunden är det två olika modeller jag syr;

               Modell 1 (vi kan kalla den TULLAN)         Modell 2 (vi kan kalla den LOTTEN)


De små är också vändbara och finns i några olika varianter.



Eller varför inte matcha stor och liten väska?!


Alla väskor på bilderna ovan är till salu.
Vill du att jag skickar fler bilder (med närbild t ex) på en specifik väska, hör av dig!
Stora kostar (2011 års priser) tvåhundra kronor, de små etthundra kronor.
Bor du en bit bort och inte träffar mig inom rimlig framtid, tillkommer ju fraktavgift.
Välkommen att maila mig om intresse finns! janaedgren@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar