14 april 2012

Ny väskmodell

Jag ville göra en liten nättare väska och med knäppning skulle det va, det hade jag bestämt. Resultatet blev dessa. Passar både stora och små människor, det har jag insett. Den rödblå blev 5-årspresent och den andra är till salu. Ska så snart jag hinner sy fler av den här sorten, kul med en nya modell! Jag har flera tyger som jag tror passar utmärkt i den här varianten. 250 kr/st.



























Väskorna nedan är av den gamla modellen, "Tullan", pösiga och rymliga. Och sålda är de redan. Finns det väskintresse syr jag på beställning, berätta vilken färg och jag letar i mina tyggömmor och du får något som du (troligen) är ensam om att bära dina käraste ägodelar i. Jag syr innerficka och en tryckknapp i alla Tullanväskor. Och de är fodrade. 250 kr/st.






























































Byxorma som är med nere i hörnet är sydda i vårmönstrat frottétyg, storlek 80. Lägges i KIOSKEN här till höger.

1 kommentar: