26 september 2011

Men vad ska stå i hyllan då?

Det frågade den 4-årige sonen när vi höll på att fixa snygga bakgrunder till prylhyllan jag köpt på loppis. Efter mätning, klippning, tejpning och noggrant valda placeringar blev den tillsist färdig och diverse saker har fått sin plats. Jag tyckte att det behövdes nåt som bröt av i allt det pastelliga, därav idolbilden på Stålmannen.

Det var lite knepigt att förklara för en som inte vet, vem Stålmannen är. "...det är en kille som kan flyga, är jättestark och tycker väldigt mycket om en tjej som heter Lois..." försökte jag...


The Simpsons-figurerna behövde jag inte presentera, de känner han till redan. Han den där trägubben bredvid har svärfar gjort nån gång för länge sen.

 

Ja, såhär ser hyllan ut i sin helhet. Sakerna i den tror jag kommer att bytas ut titt som tätt för stora delar av den sitter på väggen i "barnhöjd". Det här var ett kul pysselprojekt!

1 kommentar:

  1. Hej där! Tack för dina fina kommentar. :-) Och så roligt att du gav dig tillkänna så jag hittade hit. Jättefin blogg! Så duktig du är!! Jag kommer återvända, var så säker!

    Kram! /Helena

    SvaraRadera