18 juli 2012

sagogryn på turné



















































Jag fick vara med på Lennartsforsdagen (Lennartsfors ligger i Årjängs kommun i sydvästra Värmland) i söndags och det var jättekul. Det gräddades våfflor, bjöds på sång, det var loppis och det såldes raggsockar och honung. Jag åt givettvis en klengås och njöt när solen var framme och svor när skurarna kom (då allt fick gömmas under skydd). En som handlade av mig bytte om på direkten och ställde upp på fotografering, så kul när andra tycker om det jag skapat! Ansiktsmålningen stod dock inte jag för men väl klänning och väska.

3 kommentarer:

  1. Vi Värmlänningar ska allt ordna klengås till dej Jenny ;) Fantastiskt va' produktiv du var förra veckoslutet Jana, ser massor av Danmarkstyger!! e.

    SvaraRadera
  2. Ja Jennie, nästa syjunta Elin eller jag har ska du få klengås till kaffet- nåt att se framemot!!!

    SvaraRadera