26 januari 2014

Årets första väska




Årets första väska har jag sytt, och det blev till mig själv. Hittade det här svartvita storblommiga tyget med orange detaljer på en loppis  för några veckor sedan. Tror att det varit ett överkast som någon varit mycket rädd om. Tyget är i fin form, rejält och stadigt och visst passade det bra till en väska! Jag har mer av tyget om någon är intresserad. Den här väskmodellen Tullan kan jag sy på beställning och den är alltid fodrad, innehåller en liten innerficka och kantad med passande kantband/snedslå. Jag brukar också sätta en liten tryckknapp för att hålla ihop på mitten. Vill du bära en Tullan som jag gör här ovan, väljer du kort band. Vill du bära den tvärs över bröstet väljer du långt band. Tyg finnes i alla möjliga mönster, färger och kvalitéer - jag kan maila förslag om jag får en hint om vad du är ute efter. En Tullan kostar 370 kr inkl. moms. Välkommen med fråga eller beställning genom att kommentera här nedan eller maila sagogryniuddevalla@hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar