18 augusti 2013

Ut ur garderoben

När jag deltog i en minimässa för hantverkare i helgen så blev jag återigen påmind om att det är väldigt roligt och skönt för både mig och alla grejer att komma ut ur garderoben för ett litet slag. Jag får bland annat feedback på sydda saker, idéer om nya produkter och respons på tyger. Det tyg som väcker mest leenden och historier är John Blund-tyget, det är verkligen kul att se och höra vad den tygbiten framkallar för minnen hos människor! Nästa marknad jag är med på är Årjängs marknad som går av stapeln 20-21-22 september. Mer info (vart ni hittar mig etc) kommer när det närmar sig, men boka in den helgen redan nu,för det är en mycket stor och trevlig marknad där man kan göra många bra köp! Här följer några bilder från helgens tillställning;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar