28 juli 2013

Jeansväska



























En kollega till mig hade den goda smaken att ge bort ett presentkort på en sagogrynväska i 40-årspresent till sin vän. Vännen kom hem till mig och vi rotade i min tygsamling, så kunde hon få välja precis det hon ville ha. Det blev jeanstyg och ett blommigt tyg som matchades ihop och kunden valde modell "Tullan" med kort band. Svart foder, svart kantband, en innerficka i det blåblommiga och en liten tryckknapp på mitten av väskan. Sen ville hon också matcha med en liten börs i det blommiga, vilket självklart gick att ordna. Väldigt kul att kunna medverka till att ge bort en personligt utvald present! Om du är intresserad av nåt liknande, välkommen med förfrågan eller beställning till sagogryniuddevalla@hotmail.com.

























Ljumma sommarkvällar tillbringas med fördel ute; häromkvällen satt jag ute och klippte lappar till bebistäcke, det var inte helt fel. I dessa tider passar jag också på att äta hallon, citronmeliss och gurkört från trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar