30 juni 2013

Retro på huvudet

Jag började sy kepsar till min son för jag var så trött på det tråkiga utbud som fanns i affärerna. "Gubbkeps"-varianten är den enda jag hittat i butikerna som jag tycker är fin, de vanliga kepsarna har så tråkiga motiv, tycker jag. Därför provade jag mig fram vid min symaskin och hittade en modell som funkar bra och den kan varieras i det o ä n d l i g a, så varje keps blir unik.

Här nedan presenteras veckans sömnad på kepsfronten; den gul/grönblommiga och den med ankare är beställningar och ivägskickade. Den som är randig/klöver är till salu, den är i storlek 1 år ca (49 cm). Detsamma gäller solhatten i jeansblått/klöver, den är ca 53 cm runtom. Eller hör av dig till mig så kan du beställa efter färg/mönster/storlek som just du vill ha! Priset på kepsar är 180 kr/st,och solhatt 220 kr/st inkl. moms. Om huvudbonaden behöver skickas blir det 12 kr i porto också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar