09 februari 2013

Färgglada necessärer



Här finns hemsydda färgglada necessär med ett praktiskt hänge i ena sidan till salu. Fodrade är de också, för att tåla en hel del. Hittar du inte din favoritfärg får du gärna maila sagogryniuddevalla@hotmail.com så letar jag i mina tyggömmor och kan återkomma med andra förslag på mönster och färger. De kostar 140 kr /st inkl moms. Kommentera här nedan eller maila om du är intresserad av att köpa någon av dessa. Den uppmärksamme ser att jag gjort en likadan som den jag lottade ut i tävlingen som pågick i januari. Det var många som gillade den så jag gjorde en till, som nu kan köpas. Frakt tillkommer (ca 20 kr) )om du inte bor i närheten av Uddevalla eller västra Värmland (jag har vägarna förbi där ganska ofta).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar