16 oktober 2012

Alfabetstavla och siffertavla

Papper är lite som tyger, finns i många olika kvalitéer och mönster och färger. Här har jag lekt med både färg och form och det blev en siffertavla, en alfabetstavla och en tredje utan särskilt tema. Jag håller fast vid den pedagogiska tanken om att särskilja vokalerna med samma bakgrund. Jag har tidigare gjort en annan typ av alfabetstavla, läs om det HÄR.  I övrigt så är det lite som med lapptäcken, jag försöker hitta färger och mönster som trivs tillsammans.























































Välkommen att höra av dig på sagogryniuddevalla@hotmail.com om du är intresserad av att beställa en alfabetstavla i ditt barns favoritfärger eller en siffertavla som passar i kontoret eller i barnrummet. Går jättebra att föreslå ett färgtema t ex så håller jag mig till det. Maila så gör jag ett prisförslag.

2 kommentarer: