13 maj 2012

Halvmarathon avklarad

Jag gillar inte bara att sy, jag har (minst) ett fritidsintresse till och det är löpning. Igår sprang jag min första halvmarathon i och med min start i Göteborgsvarvet och på nåt vis behöver jag nämna det här. Förmodligen för att jag känner mig nöjd med mig själv och vill ha bekräftelse på det (det är väl det blogging bland annat handlar om?!). Mitt mål var att klara loppet på 2 timmar och jag klarade det! 1.54.08 på 21 kilometer, och ja! jag fick allt slita en del men det gick! Det är så skönt att nå uppsatta mål! Kan också tänka mig att göra om det. Idag njuter jag av min bedrift och rör mig lite underligt med blåa tånaglar och ömma lår.





1 kommentar:

  1. Bra jobbat!!! har själv sprungit och vet hur det känns, både under tiden och dagen efter ;)

    SvaraRadera